keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

New In

Muutama, jo jokunen aika sitten tekemäni hankinta on jäänyt esittelemättä, joten here comes :)

Nämä ihanat H&M:n sulkakorvikset jätin ensin liikkeeseen nähtyäni ne alekierroksella ja ajateltuani, että en nyt tarvitse uusia korviksia. Ne kuitenkin kummittelivat mielessäni niin kauan (tiedättehän: "Miten ihanalta tämänkin päivän asuni näyttäisi, jos minulla vain olisi ne vaaleat sulkakorvakorut...";)), että oli pakko käydä hakemassa. Ja voi miten tyytyväinen olen :D Nämä tulevat varmaan näkymään  tämän viikon asukuvissakin, veikkaisin...



Vaikka verrattuna oikeastaan kehen tahansa muuhun olen edelleen kalkkilaivan kapteeni, niin minuksi olen jo hiukan onnistunut ruskettuakin. Näillä auringoilla, jei :D Eli koska neonvärit ja rusketus sopivat yhteen, pitihän nämä korjata talteen (H&M:ltä samalla reissulla sulkakorvisten kanssa). Lisäksi olen nähnyt vastaavia etenkin monissa blogeissa ja ihastunut niihin, siksikin. Ja siksi, että eipä ole värikästä asustetta helpompaa tapaa piristää yksinkertaisiakin asuja. Näitäkin nähtäneen jo piakkoin asukuvissa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin:)!