sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Ostos!

Hah, tässä muuten hyvin sujuneen ostoslakkoni rikkonut hankinta :) Olen tosiaan ollut lokakuusta lähtien ostoslakossa; tuntui, että ostosten teosta tuli kesän myötä hiukan harkitsematonta. Tarpeita oli paljon, mutta lopulta huomasin ostelevani niiden lisäksi "kaikkea kivaa", joten syyshankinnat tehtyäni päätin määrätä itseni hetkeksi jäähylle. Lakko loppuu vuoden vaihteessa ja tuntuu, että se on tepsinyt: olen ehtinyt miettiä mitä todella tarvitsen ja listaa ensi vuoden hankinnoista on tehty jo jonkin aikaa ;) 

En ole suhtautunut lakkooni mitenkään ryppyotsaisesti: sen myötä olen vain saanut lisää harkintaa ja todennut etten ole oikeastaan tarvinnutkaan mitään. Siksi lakossa olo ei ole ahdistanut, eikä toisaalta nyt harmita, vaan olin aivan innoissani kun päätin hemmotella itseäni ja tilata livboxin: en millään voinut vastustaa näin hauskaa ajatusta.

IMG_4515
Tilasin livboxin heti kun kuulin, että se on saatavilla ja tämä joulukuun boxi on minulle ensimmäinen (ensimmäiset lähetettiin marraskuussa, eli tämä on historian toinen Livbox). Boxi maksaa 13,90e/kk (niitä tulee siis yksi/kk) ja sen sisältö tulee tilaajalle yllätyksenä. Itse olen tilannut 3kk näin alkuun, katsotaan jatkanko vielä sen jälkeen. Livbox sisältää aina kosmetiikkatuotteita (4-6 kpl) ja sisällön arvo on (reippaastikin) suurempi kuin boxin hinta. Lisätietoja koko jutusta täältä. Olin ihaillut jenkkiblogeissa näkemääni, vastaavalla idealla toimivaa Glossyboxia, joten oli kivaa saada oma tänne Suomeenkin. Minusta tämä on niin höpö ja niin kiva juttu :) 

Sain ilmoituksen laatikosta jo viikolla, mutta vasta tänään ehdin hakemaan paketin postista (onnea on lähin postipiste ruokakaupassa!). Ja tällaista paljastui sieltä:

- Dr. Hauschkan Ruusuvoide 
- Kérastasen Cristalliste Lumière Liquide Serum
- Sally Hansen Salon Effects Real Nail Polish Strips- kynsitarrat
- Louis Widmer Skin Appeal Peeling (minikoko)
- Lancôme La Vie Est Belle (Eau de Parfum) (minikoko)

Tuo Cristallisten kuivien latvojen kiiltoseerumi onkin minulle jo tuttu tuote ja juurikin tällä hetkellä melkein lopussa: varsin sopivasti siis osui tämä! Noita kynsitarroja olen myös jo pidempään halunnut kokeilla, joten varsin mieluisa juttu sekin. La Vies Est Belle- hajuvesi tuoksuu hyvältä ja testaan mielelläni Widmerin syväpuhdistavaa kuorintaa, joka kuvauksen perusteella on tarkoitettu juuri minun iholleni. 

Ainoa mitä mietin, on tuo Ruusuvoide. Se on tarkoitettu kuivalle iholle, jote en oikein tiedä onkohan se liian tuhtia omalle sekaiholleni. Onko kukaan teistä lukijoista testannut tuota, onko siitä mielipidettä...?

Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa, itse keräilen tässä voimia suunnatakseni vielä pyryyn koirien kera...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin:)!