tiistai 19. kesäkuuta 2012

Unboxing

Tänään olen harrastanut hiukan kotiseutumatkailua kesälomavisiitillä olleen äitini kanssa, joten sen vuoksi päivittäminen venyi näin pitkäksi: pahoitteluni jos olet jo malttamattomasti odottanut näkeväsi mitä pussista paljastuu ;) Itse ainakin olen malttamattomana odottanut että ehdin jakaa eiliset löytäni sinun kanssasi!

Eilisen suunnitelluin ostos oli uusi kamera, vaikka ei sekään mennyt ihan niin kuin piti: olin nimittäin alunperin ajatellut ostaa käytetyn. Liikkeessä kuitenkin selvisi, että liikkeen nettisivuilla olleeseen käytetyn kameran hintaan kuuluikin pelkkä runko, jolloin uuden kitin hinta tuli enää niin vähän kalliimmaaksi kuin käytetyn, että päätin maksaa hiukan enemmän ja saada vastineeksi takuun. Tiedossa on vielä jokusen päivän ajan pokkarilla otettuja kuvia, mutta ensi viikolla toivon mukaan osaan käyttää leluani jo sen verran, että saan tänne parempia kuvia. Sehän tässä toisaalta onkin juuri pelottavaa: nyt minun ja hyvien kuvien välissä on enää minä itse ;) 

Mulberryn liikkeeseen mennessäni minulla ei ollut mielessäni mitään aivan tiettyä, vaikka hiukan katselinkin clutcheja sillä silmällä. Ehdin paikalle vasta klo 10.10, joten aika moni herkku varmaan oli jo viety (ainakin jono oli kuulemma ollut pitkä liikkeen ovella kun se klo 10 aukesi...). Ihastuin hiukan yhteen pehmeään ja pussukkamalliseen isompaan olkalaukkuun, mutta koska kameraan kului suunniteltua enemmän rahaa, jouduin jättämään sen ihanuuden jollekin toiselle.

Sen sijaan ostin suloisen Daria Pouchin, jota suunnittelen käyttäväni sekä laukun sisällä tuomassa järjestystä kaikelle pikku sälälle jota aina kannan mukanani, että mahdollisesti myös iltalaukkuna.


See how cute..? Vaaleanpunaista, unelman pehmeää nahkaa ruusukultaisin metalliosin.


Toinen tekemäni löytö oli tämä vyö, joka tulikin tosi tarpeeseen hajonneen tilalle. Vyön leveys on aivan täydellinen: riittävän leveä farkkuihin, mutta ei liian massiivinen siisteihinkään housuihin.


Siitä on aivan liian kauan kun olen päässyt kosketuksiin näin laadukkaan nahan kanssa. Jo se tuoksu.... oi että!

Tällaiset pikkulöydöt vain, mutta olen niistä kovin iloinen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin:)!