maanantai 14. tammikuuta 2013

LBD

...little black dress eli pikkumusta, jokaisen naisen vaatekaapissa pitäisi olla sellainen. Minulta sellainen on jonkin aikaa puuttunut, mutta eipä puutu enää!

IMG_5327
Tähän Ted Bakerin kaunokaiseen ihastuin heti ensi näkemältä jo aiemmin syksyllä: näin sen parissakin eri liikkeessä. Silloin kuitenkin päättäväisesti työnsin sen mielestäni, enkä edes sovittanut. Ihan huvikseni kävin Stockan nettisivuilla alennusten alettua ja tein pienen haun Ted Bakerilla... ja siellä se odotteli minua, -40% alennuksessa ja minun koossani!

IMG_5330

Päättelin kyseessä olevan kohtalon, joten naputtelin tilauksen ja jäin jännityksellä odottamaan. Ja sehän oli täydellinen! Mekko on napakkaa trikoota ja todella mukava päällä. Kiva vetoketjuyksityiskohta niskassa. Hiukan tiukempi alaosasta ja väljempi (ei sama asia kuin löysä!) yläosasta: olkatoppaukset ovat juuri täydelliset tasapainottamaan tällaista lanteikasta kroppaa kuin minulla. Siksi minun onkin yleensä tosi hankala löytää mekkoja, enkä uskaltanut odottaa liikoja tältäkään mekolta. Mutta se on just nappi!

Eipä se nyt ehkä tuossa henkarilla roikkuessaan niin ihmeelliseltä näytä, mutta ikävä kyllä siitä ei ole nyt parempaakaan kuvaa. En löytänyt siitä kuvaa enää netistäkään ja myös Stockan sivuilta se hävisi todella nopeasti. Onneksi olin ollut heti kärppänä tilauksen kanssa! 

Ensi käyttöön mekko päässee Lontoossa, jolloin yritän muistaa napata asukuvan. Siihen saakka saat käyttää mielikuvitustasi :) Mitäs tykkäät?

4 kommenttia:

  1. Kaunis, ihana ja vähän erilainen. Tykkään kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin mäkin :) Se on myös luultavasti lyhin vaate, minkä olen koskaan omistanut. Päätin kuitenkin että se on just hyvä, kun hihat on kuitenkin pitkät ja kaula-aukko pieni. Nyt pitää opetella kulkemaan rappusissa, nousemaan autosta ja istumaan naisellisesti ;)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin:)!