sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Sunnuntai

Isää onnittelin jo etukäteen viime viikolla maalla käydessämme; tänään vierailuvuorossa oli yksi hyvä ystäväni, jonka luokse matkasin lautapeli-iltaa viettämään.

Tämä tyyppi otti vastaan portilla.

Iloisen näköinen kaveri :D


Tällaisessa asussa olin pelailemassa. Rentoa, lämpöistä, pehmoista ja mukavaa :)


Neule/Ellos, T-paita/Filippa K, kaulakoru/Kalevala Koru, korvakorut/Pilgrim, farkut/H&M, vyö ja laukku/Mulberry, saappaat/Wonders



Huomenna on taas maanantai. Mihin nämä viikonloput okein juoksee..? Levätä kerkesin kyllä, ja tarpeeseen tuli sekin, mutta se koulukirja, mitä piti lukea koko viikonlopun, lepäsi myös, lähinnä tuossa vieressä sohvalla ja tiukasti suljettuna... Nooooo, kiire tuleekin varsinaisesti vasta huomenna ;) Näin tää aina menee, onneksi mä olenkin parhaimmillani pienessä paineessa...

Kivaa uutta viikkoa ja toivottavasti sinullakin on ollut rentouttava viikonloppu :)!

4 kommenttia:

  1. Kiva asu sulla, ja hieno lyhty! Tuo Bayswaterin sävy tuntuu sopivan kyllä kaiken kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja eikö vain sovikin aivan kaiken kanssa ;) pitäisi ehkä opetella käyttämään muitakin laukkuja, mutta tuo on vaan niiiin hyvä...

      Poista
    2. Mä olen pitkään miettinyt sitä East-West Bayswateria, olis enemmän mun kokoinen ja pidemmät kantohihnat. Mutta mä mietin sitä varmaan niin pitkään, että Mulberry ehtii korottaa sen hinnan 2000 euroon. ;)

      Poista
    3. Nojuu, noi hinnat laukkaa kyllä aika hurjasti... mulla olisi kanssa haaveissa joku iso, uusi laukku, mutta saas nähdä milloin pystyy taas toteuttamaan...

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin:)!