maanantai 30. marraskuuta 2015

Ainakin yksi kotimainen joululahja

Meneillään on edelleen kilpajuoksu kellon kanssa (ehdinkö kaikkiin opintoihin liittyviin dead lineihin), joten en ole vieläkään ehtinyt perkaamaan konettani ja saamaan valokuvasumaa kameralta purettua. Ajattelin kuitenkin sen verran tulla moikkaamaan että elossa ja hyvävointisena ollaan :)

Lisäksi halusin vinkata Ainakin yksi kotimainen joululahja -tapahtumasta, jonka ideana on nimensä mukaisesti kannustaa ihmisiä panostamaan kotimaisiin (ja eettisiin) tuotteisiin joululahjoja hankkiessaan ja sitä kautta tuoda työtä ja kasvua Suomeen. Tapahtuma on suomalaisen mewen alulle laittama ja tapahtuman facebook -sivuilla (klik) jaetaan joululahjavinkkejä erilaisilta suomalaisilta yrityksiltä. Lisäksi mewen sivuilta löytyy kartta (täältä), johon on listattu joulutapahtumia ja myyjäisiä ympäri Suomen.




kuva/photo credit: http://www.mewe.fi/page/28/

Käykäähän kurkkaamassa lisätietoja facebookista ja hankkikaa ainakin yksi kotimainen joululahja :)!

Huuuuh, tätä haipakkaa jatkuu vielä ensi viikon alkuun ja sitten koittaa joululoma, oi ihanuutta ja autuutta (sikäli kun siis sinne saakka selviän täysissä ruumiin ja sielun voimissa...). Onneksi hyvissä ajoin ennen joulua, muuten jäisi joulu tänä vuonna tekemättä. Olen jo suunnitellut vaikka mitä ihania joulufiilistelypuuhia siihen kun tentit on tehty ja esseet palautettu... Iiih <3 Ei anneta ulkona vihmovan kaatosateen himmentää joulutunnelmaa :)

Kuulemisiin!

(P.s. Mewe yrityksenä on minulle täysin outo, eikä ole vaikuttanut tähän kirjoitukseen millään lailla :))

4 kommenttia:

  1. Täältä löytyy legoläjän lisäksi paljon suomalaisia tuotteita jo paketeista. Vielä yhdet juoksutrikoot kummitytölle ja lahjaurakka pulkassa. Ai niin, miehen lahja uupuu, ei ole pienintäkään ajatusta lahjaideasta tänä vuonna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sähän oot ollut hyvissä ajoin lahjojen kanssa! Mä olen ostanut vasta yhden lahjan (bebelle). Muutama ajatus kyllä on mitä olen hankkimassa, mutta syvennyn näihin sitten oikein ajatuksella kun tämä tentti- ja esseeruljanssi on kohta ohi.

      Poista
  2. Olen samaa mieltä, tärkeää ostaa kotimaisia tuotteita! Itse olen käärimässä kotimaisia tuotteita lahjapakettiin tänäkin vuonna, olen yleensäkin tainnut suosia aika paljon suomalaista ihan erikseen sitä ajattelematta. Mutta nyt voisin kiinnittää asiaan erityisesti huomiota.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu: tämän kamppiksen myötä rupesin oikein miettimään ja olen kyllä menneinäkin vuosina antanut paljon kotimaisia lahjoja (ylipäänsä yritän suosia kotimaista mahdollisuuksien mukaan). Yritän kuitenkin pitää asiaa vielä oikein erityisesti mielessä itsekin tänä vuonna :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin:)!