keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Minä myös

Nokun kaikissa blogeissa hehkutettiin tätä niin kauheasti ja sitten Makkaratalon Anttilaan ilmestyi kaikki Lumenen tuotteet -40% avajaisaleen. Niin että pakko oli hakea oma (ja ihan siis itse maksoin, toisin kuin ne "kaikki" muut bloggaajat joiden uhriksi jouduin;)).

IMG_7172

Ja pärskules, sehän toimii!

Mun iho-ongelmista onkin täällä ollut jo jonkin verran puhetta (vaikka edelleen hehkutan sitä Lumenen ihmeöljyä, se on oikeesti niiiiiiin hyvä mun iholle!), joten parempinakin päivinä kaipaan ainakin jotain kevyttä värintasoitusta kasvoilleni, jos minnekään poistun kotoa. Arkena mulla on käytössä Diorin Forever- meikkivoide (sävyssä 01) joka on aivan huippu: peittää tehokkaasti mutta ei pakkeloi, jättää puolimatan pinnan ja kestää hyvin koko päivän. Joskus kuitenkin kaipaisi sellaista "paras versio omasta ihosta"- lopputulosta: tosi luonnollista, mutta omaa ihoa tasaisempaa väriä. Ja sen tämä kyllä tekee! Tasoittaa värin ällistyttävän hyvin, mutta jättä ihon silti läpikuultavan ja luonnollisen oloiseksi. Ja kestää koko päivän. Toisin kuin BB:t, niin tämähän onkin ihan oikeasti meikkivoide. Mutta tosi tosi kevyt sellainen. 

Vielä yksi hyvä puoli: nimittäin riittävän vaalea sävy (minulla siis vaalein: Light). Juuri kevyemmän meikkivoiteen toivossa olen kokeillut paria BB:tä. Paitsi että niiden peittokyky ei ollut yhtä hyvä kuin tämän (mutta silti tämä jättää mielestäni kevyemmän oloisen lopputuloksen kuin esim. Garnierin tai L'orealin BB!), niin en vielä ole löytänyt niiden joukosta itselleni riittävän vaaleaa sävyä- sama homma sävyttävien päivävoiteiden kanssa. Edes kesällä en poistu "vaalein mahdollinen sävy"-kategoriasta ja myös meikkivoiteen kohdalla moni voide karsiutuu pois vain siitä syystä, ettei riittävän vaaleaa voidetta ole saatavissa. Mutta tästä on, onneksi.

Veikkaanpa, että tästä kehkeytyy kesäksi arjen tukipilari! 

Ja tietysti tässä on suojakerroin 20 (Diorissa tosin on 25). Itsehän olen myös superherkkä palamaan, joten oikeasti ulkona oleilua varten ostin lisäksi kasvoille laitettavan aurinkovoiteen kertoimella 30, kropalle apteekista viime kesänä hyväksi havaittua La Roche-Posayn suihkutettavaa voidetta, jossa kerroin 50+. Suihkepullosta on helpompi levittää itsekin myös vähän hankalampiin paikkoihin: yläselkään ja lapoihin, siksi suosin suihkutettavaa. Ilman tuota viisikymppistä poltan ihoni alle 10 minuutissa, loppukesästä pärjään "jo" parikymppisellä minäkin. 

Olisi hauska kuulla että onko joku muu tykännyt tästä Lumenen CC:stä? Ja muutamat teistä kävi myös hakemassa Hullareilta sitä Lumenen öljyä: toimiko teillä? 

Vielä kiinnostaisi se Lumenen uusi kynän mallinen huulikiilto/-puna. Onko siitä jollain jo kokemuksia? Täytyy tunnustaa, että Lumene ylipäänsä ei vuosiin ole ollut mun kartalla yhtä kiinnostava kuin nyt. Eipä siinä, mielelläni tuen kotimaista :)

6 kommenttia:

  1. Mä en kestä, KAIKKI kehuu tätä maasta taivaisiin. Pakko varmaan kokeilla itsekin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Massamainostuksen uhrina itsekin, mutta minusta tosiaan toimii!

      Poista
    2. Pitääkin käydä kyselemässä jostakin, saisiko tuosta testeriä. :) Testailin sävyjä kämmenelle, mutta jäin vähän kahden vaiheille... No, Lorealin BB odottaa myös kesää (on liian tumma talvi-iholleni), joten ehkä käyttelen sen nyt tässä kesän aikana ensin.

      Muuten mä en sitten koskaan ostanut sitä Lumenen öljyä, mutta huomasin, että se on Prismassa normaalihinnallakin aika edullinen.

      Poista
    3. Mulle tuo vaalea sävy on just passeli, uskon että toimii kesälläkin. Mäkin ostin tuon L'orealin BB:n viime kesänä, mutta muutaman kerran jälkeen totesin että kyllä se on sittenkin liian tumma myös kesäaikaan. Kannattaa hakea testeri, vaikea on tietää ennen kuin pääsee kokeilemaan ihan kasvoille saakka :)

      Kiitos öljyvinkistä, tiedän sitten mistä etsiä täydennystä :)

      Poista
  2. Mä sain testerin tosta Lumenen CC-voiteesta, ja se toimii todella. Mun pähkäilyt sävystä vaan pitivät paikkansa ja medium oli liian "punakka" iholleni. Harmi, sillä koostumus oli parempi kuin siinä ostamassani L'Oréalin CC-voiteessa. Ehkä testaan ensi talvena tuota lightia. :)

    Mä en muuten ikinä ehtinyt Hullareille ostamaan Lumenen kasvoöljyä. Huomasin tosin, että se oli nytkin Stockalla tarjouksessa. Iski vaan ujous, kun takakannessa luki, että se on 40+ iholle?!? Vaikka, miksei sitä nuoremmatkin voisi käyttää. Toimii kerran sullakin!

    Ja vielä tuosta huulikiiltokynästä. Lumenen versiota en ole testannut, mutta Cliniquen (jolta idea on ehkä napattu?) vastaava kyllä ja niistä olen pitänyt paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan :) heh, onneksi en itse lukenut tota takakantta enkä näin ollen tajunnut ostaneeni mitään ikääntyvän ihon tuotteita ;) olisin varmaan itsekin jänistänyt. Mutta nyt toimii niin hyvin, etten usko ikinä kykeneväni luopumaan...ja mun on pitänyt kokeilla just sitä Cliniquen versiota siitä lähtien kun se tuli, mutta jotenkin en vaan ole saanut aikaiseksi. En tiedä onko joku patentti mennyt umpeen kun pariltakin edullisemmalta merkiltä on nyt tullut oma: mutta ajattelin heti hyödyntää, tuo Lumene on kuitenkin melkein 10€ halvempi kuin se Clinique...

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin:)!