torstai 13. syyskuuta 2012

Vapaapäivä keskellä viikkoa

Tiedätkö kun aina joskus kuvittelee itsestään jotain muuta kuin mitä oikeasti on? Esimerkiksi minä olen kuvitellut, että minulla on ihan kohtuulliset vatsalihakset. Sitten menin elämäni ensimmäiselle core-tunnille tänään...dear god! Mulla on vähän sellainen hassu fiilis, että huomenna saattaa hieman vatsalihaksia kivistää....

Tänään on ollut niin kiva päivä: vapaapäivä siinä mielessä, että tänään ei ollut luentoja eikä tarvinnut muutenkaan poistua kotoa tuota jo mainittua jumppaa ja vakilenkkiä lukuunottamatta. Sen sijaan nukuin pitkään, jonka jälkeen nautin rauhallisen ja kiireettömän aamiaisen. Sain tehtyä jo viikkotolkulla lykkäämiäni, ei-kiireellisiä työjuttuja ja siivosin. Nyt illalla palkitsin itseni puuhakkaasta päivästä herkkulautasella.

Nams. Lautasella TUC-keksien, viinirypäleiden ja omenan lisäksi tämän hetkinen suursuosikki: Valion Luostari- juusto (portsalut).  Näin tehdään arjestakin juhlaa, suosittelen itsensä hemmottelemista lämpimästi kaikille :)

Ihana breikki keskellä viikkoa! Tämä on ollut sen verran mukava päivä, että en millään haluaisi sen loppuvan. Sen vuoksi en ole vieläkään sängyssä- vaikka huomenna jatkuu arki ja aamuluennolla valinta saattaa kaduttaa ;) Onneksi olen löytänyt maailman parhaan aamukahvinnoutopaikan kävelymatkani varrrelta: Torrefazione Kluuvissa. On take out kahveja ja sitten Torren kahvi <3 Kahvihaaveen voimalla toivottavasti pääsen aamulla ylös, mutta nyt nukkumaan. Kivaa loppuviikkoa, nyt ollaan jo voiton puolella menossa kohti viikonloppua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin:)!