maanantai 7. toukokuuta 2012

Dagens & Glow

Polttarikuvien käsittely on vielä aivan kesken: kuvien fokus oli "yllättäen" jossain muualla kuin minussa (kaiken lisäksi minä taisin ottaa suurimman osan kuvista eli olen kameran toisella puolella), mutta ehkä sieltä jokunen otos tännekin löytyy. Katsotaan. Oli aivan mahtava viikonloppu, kiitos kaikille osapuolille vielä kerran :)

Kuvassa päivän asu pitkästä aikaa.

takki/Selected Femme, huivi/By Malene Birger, hame/Naf Naf, paita/Filippa K, sukkikset/Wolford, korvakorut/Våga, laukku/Mulberry - jaloissa Wondersin uudet baltsut, harmi vain etteivät näy kuvassa...

Tähän samaan postaukseen ajattelin vihdoin kirjoittaa jo ennen vappua viime viikolle lupaamani testaustuloksen Doven Summer Glow-voiteesta. Kuvien ottamien osoittautui nimittäin minulle liian haastavaksi. 





































Tämä oli paras kuva mikä irtosi- ja tämäkin on sen verran huono, etten ihan sen vuoksi kehdannut tehdä asiasta omaa postausta. MUTTA vaikka sävyt eivät erotukaan oikein, on kuvasta kuitenkin erotettavissa se tosiasia, että Dove-jalka on kuin onkin tummempi kuin toinen. Sävy (se vaaleampi summer glow) on todella luonnollinen ja hento jopa minun maidonvaalealla ihollani- juuri täydellinen siis. Kontrasti on kuitenkin sen verran pieni, että joko kuvaajan taito ja tai kamera eivät oikein riittäneet tuomaan sitä esiin. 

Olen kuitenkin sitä mieltä, että sävy ei merkittävästi syventynyt enää kolmannen päivän jälkeen. (Yhteensä olin siis kuvaa otettaessa levittänyt voidetta viikon verran toiseen jalkaan.) Doven summer glow on minusta hyvä vaihtoehto, jos haluaa hiukan päivettynyttä sävyä, mutta arastelee "kunnon" itseruskettavien käyttöä. Rajoja tällä tuskin saa aikaiseksi vaikka yrittäisikin. Hyvä hinta-laatusuhde. Ajattelin tästä lähtien käyttää voidetta joka toinen päivä vuorotellen tavallisen kosteusvoiteen kanssa- molempiin jalkoihin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin:)!