tiistai 12. marraskuuta 2013

Bring in the Big Guns

… Christmas, that is :)

Eilen otettiin kovat aseet käyttöön. Mies on parin päivän työmatkalla Lausannessa Sveitsissä ja alunperin minun piti mennä mukaan lomailemaan. En sitten lopulta päässytkään mukaan ja olin asiasta todella todella harmissani; en tiedä olenko tullut täällä maininneeksi, että olen ollut vaihto-oppilaana myös Sveitsissä, Genevessä. Vaikka olenkin vaihtarivuoteni jälkeen käynyt Sveitsissä useamman kerran, ovat reissuni aina suuntautuneet Zurichiin, jossa asuu ystäviäni. Genevessä en ole käynyt melkein viiteen vuoteen ja olin suunnitellut, että olisimme voineet viettää pari päivää myös niissä, rakkaiksi muodostuneissa maisemissa. Olen oikeastaan ollut jo pidemmän aikaa asiasta tosi harmissani, sillä matkaan lähteminen tuntui jostain syystä tosi tärkeältä asialta.

No, mies on nyt matkallaan ja minä täällä kotona. Eilen illalla onnistuin kuitenkin oikein nauttimaan olostani: aktiivisen päivän jälkeen kokkailin tonnikalapastaa (harvinaista herkkua minulle, sillä kala-allergisen mieheni vuoksi en juuri koskaan syö kalaa kotona) ja jumpan jälkeen nappasin maitokaupasta mukaani vielä kauden ensimmäisen joululehden. Rakastan joululehtiä! Mies paheksui lokakuussa niin kovasti kun katselin ensimmäisiä hyllyyn ilmestyneitä, että en vielä silloin kehdannut ostaa sellaista. Nyt olin mielestäni joululehteni ansainnut. Ja arvaatteko millä perusteella valitsin juuri tämän lehden ;)

IMG_2709
Siis kauden ensimmäinen, höyryävän kuuma glögimukillinen. Joululehti ja kulhollinen Pandan mustikkalakuja. Minullahan oli oikeastaan tosi mukavaa :) 

2 kommenttia:

  1. Olisiko koiralla kannessa ollut osuutta asiaan? ;)
    Voi itku, että sun matka ei toteutunutkaan! Ei ihme, että harmittaa... Onneksi jouluherkuista on apua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu saattaapa olla, härskiä koiraihmisen hyväksikäyttöä tuollainen ;)
      Vähän vielä kirveltää sivu suun mennyt matka, mutta eipä auta itku markkinoilla. Sen sijaan siis olen keskittynyt vähän hemmottelemaan itseäni ja se kyllä tuntuu auttavan :) Ihan hyvä näinkin.

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin:)!