sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

H&M syyssuosikit

Vaikka tuntuu että kesä on oikeastaan vasta nyt kunnolla alkanut (sään puolesta) ja tänäänkin on ollut todella helteinen päivä, alkaa ainakin minun mieleni väistämättä jo askarrella syksyssä. Alkavan elokuun myötä minun pitää alkaa ajatella sekä kouluun (jaiks!) että pikkuhiljaa myös töihin paluuta ja syysvaatteet, ne ihanat syysvaatteet joista olen jo intoillut muutamankin kerran, kiinnostavat nyt toden teolla. Olen alkanut kasaamaan syksyn hankintalistaa ja ehdin hetki sitten jo hiukan ärsyyntyäkin, kun monissa nettikaupoissa vaan edelleen toitotettiin kesäaleja, eikä syksyn valikoimat vielä olleet hääppöiset ;) Yleensä tähän aikaan vuodesta olen päinvastoin ärsyyntynyt siitä, miten kaikki kaupat vielä ihan keskellä kesää alkavat tuoda esiin syysmallistoja. Nyt taitaa nuo syksyn vaatteet olla sen verran minua että olen siksi näin kauhean malttamaton...

H&M:n kuvasto sentään on tuttuun tapaan tullut jo hyvissä ajoin ja tässä muutama poiminta omista suosikeistani siellä.

Kuvat: hm.com

Tummat värit ja (etenkin musta) pitsi nousivat suosikeiksi, kera muutamien perusvaatteiden. Taisinkin jo mainita miten ihanalta "mustan paluu" tuntuu ;) Koska olen kaikenkaikkiaan niin intona tämän syksyn vaatteista, ajattelin tässä lähiaikoina myös tehdä koosteen omista suosikkipoiminnoistani catwalkilta. Toki jaan kanssanne myös syksyn hankintalistani, jahka saan sen valmiiksi:)

Joko syysvaatteet polttelee muitakin, vai vieläkö metsästät vikoja superhalpoja bikineitä..?

2 kommenttia:

  1. such amazing pieces!

    Please support my up and coming blog about life and fashion in Los Angeles by following it on Bloglovin ;) I will follow back ;)

    LA By Diana Live Magazine

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks, they are from the H&M fall line: I am loving the dark colours. I'll have to take a look at your blog, too :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin:)!