tiistai 7. elokuuta 2012

Helmi

...se olen kuulemma minä <3 Katso millaiset ihanuudet sain kaasolahjaksi kiitoksena lauantaisten häiden järjestelyistä!

Morsian oli teettänyt meille molemmille kaasoille tällaiset "HEL-MI"- korut, minulle korvikset ja toiselle kaasolle kaulakorun. Silkkaa rakkautta! Tykkään ihan älyttömästi tällaisista tekstikoruista- etenkin jos tekstissä on jotain erityistä. Niinkuin nyt minulle varta vasten teetetty teksti ;) Voi muru, kiitos vielä sadannen kerran! Veikkaanpa, että tässä killuu syksyn/talven arkipukeutumiseni uusi suursuosikki...

Korut on valmistanut Anna-Leena Soini (linkki vie toistaiseksi keskeneräisille nettisivuille, mutta nimen Googlettamalla löytyy kuvia myös muista hänen koruistaan). 

Kuvaillessani näitä koruja huomasin, että en olekaan esitellyt myöskään toista kaasolahjaani: kesäkuussa rakkaalta ystävältä saamaani herkän kaunista korusettiä.


Kuvassa setin korvakorut. Settiin kuuluu myös hopeinen kaulakoru, jossa riipuksena tuo sama "timantti" kuin korvakoruissa. Toinen kaaso sai saman setin, mutta sen kivet olivat violetit. Näiden merkistä en tiedä, tulivat jonkun koruliikkeen boksissa.

Aivan ihanat nämäkin: yksinkertaisen tyylikkäät. Olinkin itseasiassa miettinyt jonkin vastaavan hankkimista, joten olen varma että myös nämä tulevat ahkeraan käyttöön :)

On ollut suuri kunnia toimia kaasona näissä molemmissa häissä ja kiva kun niistä jää nyt myös konkreettiset muistot. Kaiken kaikkiaan melkoinen rakkauden kesä tämä: onnea vielä kaikille kolmelle ihanalle parille, joiden häitä olen tänä kesänä tanssinut <3

2 kommenttia:

  1. On kyllä todella kauniit korut. Ihanat muistot <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, eikö vaan? Ihanat muistot upeista juhlista- ihanat ystävät <3

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin:)!